Ekonomi

RTÜK, Halk TV ve Tele1’e 5’er programı durdurma cezası verdi

RTÜK’ten yapılan açıklamaya göre, bugün yapılan Üst Kurul toplantısında, moderatörün AFAD’ın yardımı engellediği FOX TV’de yayınlanan “Mid Page” programında yaptığı açıklamalar nedeniyle yayıncı kanala üst sınırdan idari para cezası verildi.

“Yayın hizmetleri, Türkiye Cumhuriyetinin varlığına ve bağımsızlığına, devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğüne, Atatürk ilke ve inkılaplarına aykırı olamaz.” Ayrıca Halk TV’nin 5 kez üst sınırdan durdurulmasına ve hükme aykırı olduğu gerekçesiyle üst sınırdan idari para cezasına çarptırılmasına karar verildi.

Ayrıca bölgede “sistematik yağma ve hırsızlık iddiaları” nedeniyle aynı kanala üst sınırdan idari para cezası verildi.

Tele1’e üst sınırdan cezalar

Üst Kurul toplantısında kanala, Tele1’in “18 Dakika” programının yayın ilkelerini ihlal ettiği gerekçesiyle üst sınırdan idari para cezası ve üst sınırdan 5 kez program durdurma cezası verildi.

Aynı kanalın “Forum” programında ise, asılsız kulaktan dolma bilgileri doğruymuş gibi aktardığı için üst sınırdan idari para cezası uygulandı.

orhaneli-haber.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu